Fredag

Min nyfunna vän herr Duva försvann från mitt fönster efter en stund, men när jag gick ut för att lasta bilen såg jag han vid grannens staket och när han såg mig kom han lite gulligt joggandes bort till mig och Ed och valde att sitta mitt i vår väg på däcket och titta när vi fortsatte att packa bilen, sen ville han tvunget komma in i uterummet och sitta vid dörren o spana.

I huset har jag släppt loss mina föräldrar på utsidan till att fritt spatsera och planera. Jag sammarbetar helst inte med dem då mina öron ej finner tolamod till detta men ändå så blir slutresultaten riktigt bra. Vem´s plan som vann vet jag inte men skulle tror att det är Mamms!!!!

Inne där JAG (the byggherre) styr har det tvättats golv igen. Eddie har valt ut sitt rum.........



tillsammans med "Fisken" som inte ser alls glad ut



Tyvärr Eddie du kommer inte få ha detta rum men du får nu behålla din kära K*O*R*G
Med detta mednar jag: Denna lilla flätade säng (vid namn Bästis från Ikea) åkte undan när vi lämnade våran lägenhet för 1,5 år sedan. Ett riktigt trauma för stackars utsatta lilla Ed. Det går INTE att nämna ordet K*O*R*G eller K*O*R*G*E*N.

Veofasa när man förra sommaren fråga Fidde om han hade sett min cykelkorg!!!!!!!
Lille stackaren sjönk genom golvet och blev halvt förlamad av skräck.
Fram med första hjälpen lådan och jonglera med köttbullar och se glad ut samtidigt pipa med Fisken.....

Nog om detta:
Jag har påbörjat min make-over av en gammal tv-bänk och gissa vilken färg det blir..... VIT !!!!

     

1 kommentar
Christin

Vackert och personligt!

Våga inte sluta blogga än på ett tag!