Vilken lycka!!!

När jag kom hem så var allt som vanligt tills jag öppnade dörren till badrummet och fick en CHOCK!!!



Där stod Amadeus!!!
Mitt vitrinskåp har kommit och min käre sambo har
hämtat det och ställt det på plats för att överraska mig!

  




Love Love Love
!!!

Efter att ha varit på möte ikväll har jag nu fixat o donat och ställt in saker i skåpet och är jättetrött och har ännu lite feber och värk efter svinasprutan MEN jag kan inte låta bli och dekorera och organisera i skåpet.
Det är så kul!!!!!




.....................................................................................................................................

1 kommentar
CarinaLou

Det är verkligen ursnyggt! Men du, haha, det hade varit ännu roligare om du öppnat dörren till badrummet och hittat en sån där söt liten apa därinne! :)