It´s a "Lacki" day

Ibland sprutar idéerna och jag kan börja på ett tiotal olika projekt på en dag. Det bästa är att vi bor jämte Fidde´s familjeföretag med jätteverkstaden där alla maskiner, verktyg, färger och lack finns.

  

Jag hade en guldig period för ett par år sedan. Guld och kornblått!!!
Nu är jag mer svart/vit så med lack fick jag nu användning utav dessa gamla ramar och jag funderar på att hänga upp dom som dom e, utan innehåll.
Vi får se.

    

En vanlig konservburk fick en femma lackad på sig och blev ett pennställ

Vi har även fått upp tavellister, nu har vi bott i huset i tre månader och kände oss mogna att borra lite i väggarna





Såhär blev det
Ni kan också skymta en pippibur hängandes från en bjälke
och även att byggåret 2009 kommit upp

Dom andra grejerna är inte färdiga, det är en mini mini byrå som målas vit och
ska stämplas sen en klädhängare till sovrummet
Mer om detta en annan dag!

0 kommentarer