Regn o rusk

Oj hela natten har det regnat, undrar om det är smattret från rutan som gjort att jag vaknat extra mkt och känns mig extra mkt kissenödig.
E förbaskat avundsjuk på Eddie... Han gick ut först vid 11:00, ville inte tidigare o stannade bara ute i 2 min, kissa snabbt sen in igen och upp i sin stol. Först nu klockan 15:00 fick jag med han på en tur.

Att han kan hålla sig sålänge som annars kissar o markerar titt som tätt i gräset. AVIS!!!
Bara för att göra ngt har vi tränat på vår minicirkus, så som tricken: pang och vinka behövde finslipas.

Ladda oxå hans braintrain spel

vilket han uppskattar väldigt mkt men han fixar den så lätt numera.

Kom på att min egna hjärnaktivitet kanske behövde jobba, iof så jobbar den nog dygnet runt med tankar om Lillefots ankomst men ngt annat hade ju inte varit fel, korsord är ju bra, japp kör på detta.
Bara ngt som håller borta från sängen, vill gärna sova men har gjort det tillräckligt och när Karlsson kommer hem är jag sååå pratglad och vill hitta på ngt medans han bara vill "blunda" lite i soffan.

Apropå hjänaktivitet så drömde jag ngt sjukt häromnatten. Jag var asgrym på en sport.... ja ni bara det!! men vänta o se vad sporten gick ut på.... kasta leksakshusvagnar i basketkorg..............
jag satte dem hela tiden och jag kan riktigt känna min taktik i armen. Hur tyder man den igentligen?

Nä ni jag gjorde en ny leksak till Eddie, en trasig gummikyckling och så lite dentastix,,,, man skulle kunna tro att tvättmaskinen centrifugerar men jag kom på att den är ju inte igång. hmmm jag får nog gå o kolla upp vad som sker med min under/över stimulerade terrier

over and out





0 kommentarer