Bullmamma

Sovit dåligt och antar att jag inte var så värst aktiv under söndagen så sömnen hamna på sniskan. Därför bestämde jag mig att det måste hända ngt och att jag tar korta pauser under dagen.

Så det blev bullbak! Hade allt hemma för en gång skull. På midsommarafton fick vi veta att en i släkten delade ut post på våran gata och vi började genast smida planer om att vända på postlådan eller flytta på den men hon tyckte vi kunde bjuda på bullar nu när vi visste vem som delar ut vår post......

Tror hon blev paff när det verkligen låg nybakat i lådan till henne i förmiddags =)
Vi kanske gör något djävulskap senare!















4 kommentarer
malin

Hihi! Tänkte på bullbodyn nä rjag såg detta inlägg =D

Emma

Hur orkar du?? Jösses va gullig du är! Du bara pysslar och pysslar och pysslar! Gud så mysigt! Tror Caroline blev super lycklig över de nybakta bullarna! Kram Emma

Caroline

TACK så mkt för dem supergoda bullarna! Räckte dock inte ända hem, så Petter fick inte smaka en enda!;D Nu ska ni bara stå ut med mig i 4 dgr till, sen kommer posten rätt igen!!!

tilda

Åh Caroline så tråkigt för oss att du inte ska köra på våran gata mer, men vi hoppas du har en semester som väntar på dig. Det kan ju inte varit den roligaste gatan att köra på med grus o asfaltering och dåligt placerade postlådor, men det var bra att bullarna var goda.