tack som F*N



med lite distans kan man fnissa åt vissa saker

Hittade denna bild och historien är:
 att jag var inte så långt in i graviditeten men jag hade iaf extremt ont i ena skinkan och ner i benen även upp i svanken.
Olidligt!!!
Går aldrig till doktorn annars utan envisas o kör hemma-kurer men som gravid tänkte jag mer...förståndigt...
Iallfall, ingen Karlsson hemma så jag fick själv ta mig till vårdcentralen.
Fabror doktorn kallade det för ichias och att det inte kunde komma av graviditeten för att jag bara var i tredje månaden... men jag har aldrig haft ryggproblem innan!!
Traskade visare till grannbyggnaden och fick träffa en sjukgymnast för första gången.
Vilken härlig människa men aj vad hårdhänt o elak ändå. Var sedan helt mörbultad och med ett litet träningsschema i handen traska jag till bilen och
ve o fasa,
jämmer o elände,
varför just jag,
varför just idag!!!!

med ett tillfälligt handikapp och en kula på magen.... hur skulle jag komma in i bilen...



Det var mest synd om mig i HELA världen!!!!
Jag fick gå in på andra sidan och med mitt tillfälliga handikapp, kulan, dunjacka o
jättekängor kränga mig över till min förarplats!!!

Önskar att jag hade orket att skriva en riktigt elak lapp till ägaren av den vita bilen, men jag orkade inte.
Nu blev jag nästan lite arg igen

Träningsschemat gjorde susen iallafall!
0 kommentarer