phuuu!!!

Hela sommaren har jag fortsatt med träningen. Body Pump minst en gång i veckan även om det varit en solig grillkväll!!! Och sedan några veckor tillbaka har jag ökat på med Body Combat direkt efter. Jättekul med mycket teknik och fart. Först igår kände jag att jag kommit in i passet och fick lite lite bättre kickar å slag men visst virrar jag fortfarande bort mig =)

Men efter att först stått upp en hel dag och sedan lyfta vikter i en full liten lokal där solen gassat in hela eftermiddag och pga av renoveringen kunde inte vi inte öppna för att vädra..... gahh hett hett hett!!!!
Så trodde jag inte att jag skulle klara båda hela passen men det gjorde jag!!!

Skön känsla

Snart börjar höstschemat och då lägger vi till Zumba oxå!!!!!!



1 kommentar
Piccolacasa

You rock! Nu längtar jag till att starta igen, haft sommaruppehåll. Tack för inspirationen!