Huset runt på 11 dagar

I toalettskåpet


Jag har mest skit rent ut sagt.
Det finns en massa blandat från flera år tillbaka.
Hemska nagellack, hårband och klämmor som ej används och t.o.m. 10 gamla parfymer!!!!
Jag använder inte ens parfym längre.
Borde slänga det mesta med en del står nog som dekoration och fyller mitt toalettskåp som
annars skulle eka tomt.

Sen har jag lite grejer här och var på hyllor, i korgar och i hurtsen som används då och då.








mina favoriter är nog

Clarins Face Treatment Oil Lotus

100% rena växtextrakt
Essentiella oljor av rosmarin, pelargonia och lotusextrakt: sammandragande, renande, normaliserande. Hasselnötsolja: motverkar uttorkning, anti-åldrande.



 

Yvonne Ryding Body Oil
Som en balsamkur för huden. Lättabsorberad olja med naturliga karotenoider och E-vitamin.
Avokado-, raps- och lavendelolja som mjukgör, ger näring och vårdar huden.






YSL den bästa concealern...enligt mig.




Nya tillskotten och jag är JÄTTE nöjd. Passar mig perfekt!!!
Lätt och smidigt och jag blir så mjuk och go och fin i hyn så jag glömmer inte bort den nya dagliga rutinen.



Inredningen

Vi hittade ingen badrumsinredning som passa oss och som höll hög kvalité så vi mura upp egen och köpte  köksbänk på Ikea och kapade av till två hyllplan och på kontorsavdelningen hitta vi en
hurts på hjul som jag har allt små-pill i.
Vitrinskåpet kommer från Rowico´s stora lagerrensning.

Jag är nöjd med förvaringsutrymmena i badrummet men innehållet kunde varit mer och bättre anpassat för mig.
=)






2 kommentarer
Christin

Härligt med de klara färgerna på handdukar och korgar!



Jag tänker så här: om jag slänger så får jag köpa nytt! Wooooohoooo!



Kram!

Anna

Sååå snyggt skåp och badrum (och hus)! Gillar också Mary Kays produkter, synd det är svindyrt. Tips, finns massor på tradera!! Jag har deras fasta mineralpuder och rouge som en favorit.