update



Har inte haft fullt upp..heller inte helt blankt på schemat, har bara inte blitt av att blogga.
Vad har hänt då?
Nja... en hel del träning, jobb, rolig midsommar och skön slapp midsommardag med ett misslyckat försök att lära mina vänner Yatzi, väldig massa tid spenderad på medelhavet med vin och musik och alldelses för lite sällskap, igår hade jag dock Karlsson hos mig och vi fick ett super-duper-coolt skådespel då en riktig meteorit svepte förbi ovan dalen..... Det e HELT sant!!! Mäktigt!
Lite påtande i landet, planering av ytterligare en uteplats, ätit min första jordgubbe ur mitt strawberry field och hej å hå den var extra god.
 Lite egen tid med Jeepen och Eddie och vi har glidit över byggden och varit på perenn-rea.
Inhandla fler vita rosenstavar.
Nu kommer jag inte på mer....
Ha de så bra tills vi ses igen.

0 kommentarer