många =) =) =)

Sedan ja å Karlsson kroka ihop har han jämt snackat om att ta mig till Karlskrona meeeeen det har inte blivit av förrän nu. Varför just Karlskrona då?

Jo förrutom att han träffat mig =) =) =) =) så var något av det största i hans liv att få göra lumpen i flottan och detta skedde i Karlskrona. I åratal har jag lyssnat på hans lumparhistorier och jag älskar dom verkligen, är faktiskt riktigt avis! Nu vet jag och förstår mer.
Vi har haft två otroliga dagar i denna mysiga vackra stad.

Viktigaste i packningen: jogginskorna!!! =) vi har gått å gått å gått. Staden bjuder på mycket sevärdheter och historia. Å butiker med kan ni tro =)

Kortfattat:

Slappa på hotellet - långpromenad - shopping - slappa på hotellet - skumpa å chocklad - öl å oliver - ut å äta 3 rätters - sen mer bira på en fantastiskt mysig pub - gå och lägga sig 22:00 =) ahhhh - hotellfrukost =) - sova lite till AHHHH =) =) =) - på med joggingskorna - Marinmuseum =) =) =) - shopping - thai å sushi luchbuffé!!!! OMG =) =) =) - mer shopping =) - HOME SWEET HOME!!!

Bilder:













*suck* gamla goda tider






min första Makron!!!
Det blev en lakrits, svart som natten men inte mycket lakritssmak och jösses vad små dom e å jösses så sött å himmel 35 spänn för denna pluttinutt!!!!
Men nu har jag iaf testat en Makron =)



en väldigt mysig butik




rött the i gigantiska goa muggar
(finns på Indiska vet ja)








Marinmuseét rekommenderas varmt!
Jättefint och spännande, lärorikt och så fick vi bekräftat att jag har bättre balans än Karlsson =) =) =) iaf så finns där en del roliga test man kan utmana varandra på.





skippa högklackat för det finns väldigt mycket kullersten och ta med myssen för vindarna kan bita rejält.




=) =) =) =)


Nu har jag sett staden som gör pojkar till män, fått bilder på näthinnan till alla lumpar historier sen har vi
skrattat slappat shoppat spatserat å bara varit.
Jag vet ju att staden har så mycket mer och erbjuda så vi kommer absolut återkomma.

1 kommentar
Piccolacasa

Mysigt!! Trodde nästan att det var bröllop när du visade kronan! Fast du kommer väl ha ett stort bröllop med många gäster?! Inte smita iväg?