Årskrönika 2012

Fotograferingen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fotograferingen tog en ny vändning då jag börja med produktfotografering men visst blev det några bröllop och en del fotograferande av härliga underbara ungar också!
 
 
 
 
Shoppingen......
 
 
 
 
detta var ingen kategori jag räkna med i min årskrönika men i bildbanken dominerade mina inköp.....
oj oj oj
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Trädgården
 
 
 
 
Trädgårdslandet gjordes om och spaljeer och plank spikades upp
det grönska för fullt och vi skörda frukt och kryddor in på sena hösten
 
 
 
 
Pyssel
 
 
 
 
 
Ja pyssla har man gjort en del under 2012 men hoppas på mer roliga ideer under 2013
 
Detta var ett axplock ur mitt 2012
mer hinns inte redovisa
men nästa gång...
 
...det är dax för en årskrönika så hoppas jag på mer kategorier
så som ....
resor
träning
inredning
tillbygge
å några till
........
 
 
 
 
 
 Ett riktigt Gott Nytt År på er alla!!!!!
 
 
4 kommentarer
Annika

En mycket mysig årskrönika får jag säga. Riktigt skoj att ta del av. Gott nytt år!! Kramar

piccolacasa

Åh vilken fiiiiiiin krönika! Så mycket Tilda! Måste läsa den igen :) Stor kram och god fortsättning!

Annika

Mmmmmmm, så fina bilder! Tack! Kram Annika

Erika

Hejsan Tilda :) fick tips av din granne Linda (och Samuels mamma Johanna) att du är riktigt duktig fotograf, vilket jag har sett på bloggen och av Johannas bilder. Jag undrar om det finns någon möjlighet om du kan fotograferar min dotter? (hon är 3 månader).. Har lämnat min mail här på kommentaren och du kan hitta mig på Facebook (Erika Norberg) om du är intresserad :) mvh Erika

Svar: Hej och TACK Erika! Ja kontaktar dig snart via mail =) kram kram
Tilda