TÄVLING - Vinn en fotografering!








Nu e det dax för min första tävling här på bloggen!!



Alla hjärtansdag närmar sig och kanske du vill föreviga dig
 och din käresta på en bild.


 

Det finstilta:
1h fotografering
(ej bröllop) 
Redigerade högupplösta bilder leveras på skiva
Max 4 personer

Värde 800kr



Hur tävlar man då?

Jo skriv en kort motivering här i kommentarsfältet på bloggen (max 20 ord) skriv även vad du vill vinna för fotografering
 (ex. barn, husdjur, familj, gravid osv.)

  och om du inte redan gör det så måste du gilla min sida på facebook såklart

Det gör du HÄR

eller sök på fotograf Tilda Wennström




Tävlingen pågår fram till 20:00 på alla hjärtans dag

Lycka till!!!

9 kommentarer
Piccolacasa

Åh så häftigt! Jag vill tävla! Motivering till varför jag ska vinna:



"Skulle låta dig fota hönsen, de är så vackra men svårfotade. Fina bilder till mig, en riktig utmaning till dig!"



Lycka till med firman! kram!

Mikaela

Whooho. Det här vill man ju inte missa, att få sin dotter fint förevigad av duktida Tilda! Kram

Linda Bengtsson

(Även jag brukar vara inne och kika på din blogg, här kommer min motivering! Vill gärna att du fotograferar mina barn...)



Trött på att framkalla kort där oftast bara halva huvudet är med, suddigt och röda ögon! Ser min chans nu ;- )

Annika

Klart man ska vara med och tävla!!!



Jag o syster har lovat föräldrarna en förstoring av oss, men vi knäpper aldrig den perfekta bilden. Du skulle lyckas!



Kram :)

Birgit

Min allra trognaste vän,som alltid ger mig villkorslös kärlek.Det är min hund Jack snart 14 år.Helt underbar

FridaG

Hej hej!

Vad kul med en tävling, och verkligen ingen dålig tävling heller.;) Du är RIKTIGT DUKTIG!

Har följt din blogg i snart ett år och har verkligen njutigt av alla dina fina bilder. Är själv väldigt intresserad av fotografering, jag och min Nikon D80 är ett riktigt radarpar. hehe Men är långt ifrån lika duktig som du! Här kommer min motivering:



Jag vill jätte gärna vinna familje bild på mig, sambon och vår älskade hund Mezzy. Har försökt många gånger att få en bra bild på oss alla tre men alldrig riktigt lyckats. Alltid är det någon som kollar bort.:) Så hoppas på tur! Vill så gärna ha en fin förstoring hängandes här hemma.



Kramar Frida

K. Stamberg

Åhhh så underbart! Skulle hemskt gärna vilja ha en ego-fotografering. Står alltid bakom kameran själv och tänker att det hade varit roligt att kunna visa upp hur man såg ut i ungdomens dagar, när man sitter där som rynkig mormor med sötaste barnbarn i knät.

Emma

Oj oj oj vilken tävling, den kan man bara inte missa!! Jag skulle vilja ha en egofotografering o göra en förstoring i present till min man! Eftersom jag inte är jätte glad för att bli fotad o oftast bara ser bäng ut så blir de nog en super utmaning för dig! Lycka till med allt, du är super duktig!!! Kramar Emma

Linda

Jag vill ha foto på mig och min Jerry

Där vi inte ser ut att druckit sherry

Lycka till!

Vinna jag vill!