jag säger.....

...det ibland och tänker det ofta: Jag är inte bra på nått men halv-bra på en massa saker.
En grej som jag verkligen tycker e kul, något jag utvecklas på varje gång är.....fotografering.


Ibland tar jag bara "bilder" men ibland "fotograferar" jag och det är något jag skulle vilja utöka och fortsätta med.

Så ni kan kalla mig fotograf Tilda Wennström.

Först å främst är det reklamfotografering jag kommer syssla med men visst blir det bröllop och student, porträtt och mycket annat.
Så nu vet ni och vill ni bli förevigade eller har något annat som ska minnas så har ni ju mig =)

Wish me luck!








6 kommentarer
Sofia

Åå grattis! Spännande med eget företag, lycka till :)

Y m flock

Tummen upp!

Piccolacasa

Hey snygging! Vilken fin bild! Varmt lycka till. Finns du på facebook????

Ida

Nä men åhh va kul!! Grattis till företaget! Då får man börja spåna på lite ideér till framtiden så man kan anlita dig:)

Frida.G

Åååå, shit! Vad kul! GRATTIS!

Ska ha dig i minnet när jag behöver en fotograf!;)



Kramar

Annika

Åh, grattis! Så underbart skoj! Och spännande!! Älskar att titta på alla dina underbara bilder här på bloggen, inspirerar mig till att vilja fota mer än vad jag gör... Japp, man vet vem man ska anlita när behovet dyker upp. :) Kramar