mer bröllop



Här bjuds på en bröllopsbild till.

Kan meddela att Fille is back in da building!
Fast vi sov som prinsar och prinsessor utan han, det var dock imorse som Sune gick runt å leta i alla vrår efter
 "Fille" "Fiiilllllleeeee"
Jag låtsades som inget och 1 minut senare hade han hittat något annat å leka med.

Helgen i övrigt har gott som smort.
Snälla vänner som bjödit hem mig å Sune, vi har ätit gott och blivit underhållna alla tre kvällar.
Varför jag kan slå bakut inför en helg å längta till en måndag.....ja det är för att Karlsson reser bort då å vi sitter hemma gör inte ett jota.
Har försökt att markera helgen med att kanske ha nystädat, lagar god mat, fixar en bra film.
Men det blir blaha blaha.
Mysigt men vid 21 går man å lägger sig för hunden å Sune sover sen länge.
Helgen är längre än veckan...sååååå tråkig.
Men ack vad det vände nu, har haft en jättebra helg.
Vips sa det å nångång nu miss i nassen kommer Karlsson hem igen.
Nä nu ska ja fixa med fler bröllopsbilder.

Imorgon ska det fixas mer med mitt lilla buiness.... kanske vill ni veta vad det är???
Nä det e inte nått med hundar....å nääää det e inte nått med zumba.... =)

natti natti

1 kommentar
Piccolacasa

På såååååå vis då förstår jag. Kör han alltid på helgerna? Fy bubblan vad tråkigt... Det blir inte samma sak att ha helg i veckan heller, för det är mentalt kopplat just till de dagarna tycker jag. Skönt att denna helgen var bra! En helg i vår kanske vi kan träffas!

kramen

ps älskar Sunes frissa när han är hemlighetsfull och pysslig!

ps älskar också fotot när ringarna ligger i blombuketten!