Sune



Mormor har nu ytterligare ett vattenbad i trädgården.....ja Sune är inte torr länge.
Men visst är det fint å rofyllt med vatten, fast rofyllt försvinner för mig när vatten och Sune är på samma plats.
hmm jag har beställt en solcellsdriven fontänpump och tänkte snickra ihop ngt hemma, får tänka om i planen lite men vet nog hur jag ska göra den säker.
Ska snickra ihop något som ser ut som en tunna, ett hårt galler som lock sen lava stena ovanpå.
Jag har inte nån tid för detta projekt nu men jag spånar ideér och samla grejer för att vid tid slå till och pyssla med råge =)

1 kommentar
Piccolacasa

Väldigt nyfiken på hur den solcellsdrivna ser ut och fungerar. Där vi bodde innan byggde vi en springbrunn, en balja under jord, galler med sjösten på och en betongklump som vi gjutit in en slang och en lampa i. Och en pump kopplat till hela härligheten! Mysigt! Vill ha det igen!