Shop a shop

 
Snacket var igång på direkten, whats new? ja vi missa t.o.m avfarten och körde en liten omväg istället =)
Timmar spenderades inne i Väla köpcentrum, totalt omedvetna om väderleken utanför och hur snabbt klockan ticka på.  Underbart!!!! 
Inga problem att få tiden att gå fort och få en dag att bli minnesfull med Christin!
 
dagensallad på coffe by george kan rekommenderas, andra gången ja äter där och ja kan inte tömma tallriken, vilken jag är så bra på annars....men HALLAU en sallad...hur svår kan det va???.....NÄÄ proppmätt!!! Sen deras surdegsbröd till ahhhh fyller ju säcken lite =)
 
Har nu finally provat ett par av dessa omtalade please jeans! Ja var dom så sköna som alla talar om till höger å vänster? Svar JA men dom är ju fanken alltid slut överallt så ja fick testa Large och dom var jättestora och kommer nog inte till sin fulla rätt. 1600kr ....mmmm ja vet inte om småbarns-mamma-Tilda riktigt vill lägga pengar på detta....
Men ja kan önska mig ett par när ja fyller år...japp dom åker rakt in på listan =)
 
Hunky Dory har gjort en ljuvlig tröja som är tunn mjukis urtvättad svart med tryckta vita vingar på ryggen (finns även stickad variant) sååå fin! Önskar mig INTE denna i present dock! 1200kr å jag hade säkert flottat ner den på 15 minuter och haft ångest resten av mitt liv. Såå ja ska försöka göra en egen......Får man det? Återkommer kanske med detta.
 
Eftersom jag jobbar i klädbutik så handlar jag inte direkt i andra butiker mer än mjukiskläder och accesoarer.....skor, nån stickad tröja då å då...kanske jeans.... men ja ÄLSKAR att titta på andra butikers kläder, skyltningar, upphängningar och bara suger in inspiration. Ögonshopping!
 
Men ja kom inte tomhänt hem såklart!!! Nä det blåste ju som bara den så de var Christin som proppsa på att ja skulle shoppa mkt så bilen skulle bli stabilare på hemvägen =)
 
 
linne, sjal å kläder till Sune
 
Till födelsedags listan vill jag efter denna trip oxå tillägga:
 
Fönsterlampa från Indiska
Jättesöt och något vårat hus skulle behöva!
 
 
Tack å hej
 
 
 
1 kommentar
Piccolacasa

Hej snygging! Tack för en underbar dag! Kika in på denna sidan för mer vingar för pengarna: http://mirresyr.blogspot.se/2012/10/jag-har-kopt-vingar-for-pengarna.html