tacksam

Om man har toapapper under skon, tröjan ut å in, säger fel, visar fel så säger man väl till......lr?
 
Nä ja tror det är vanligare att: "ha ha såg du vad hon gjorde......" ha ha hörde du när hon sa fel...."  och dömmer personen efter detta å gottar sig lite åt andras misstag å tabbar! Lite fegt kan jag tycka!!!
 
Iallfall så kom en kvinna upp bakom mig när jag satt ner å la sin hand på min axel å sa lungt..." nu ska jag bara sticka ner något du glömt här"..... AHH prislappen!!!!.... sa ja. Japp den är borta nu!
 
H hi satt å åt med ryggen mot ett stort sällskap å min vita topp hade prislappen kvar hängandes ner för ryggen....den var från Vila....Vilas tags e stora..... BIG..... HUGE  =)
 
Så istället för att folk skulle tissla å fnissa så gick denna kvinna direkt fram å fixa till detta när jag tog av mig min kavaj å blotta min dyra top =)
 
Fantastiskt fin handling tycker jag!!!!
0 kommentarer