instagram up date

 
Sune : Vi kelar, jag har saknat Lisen
Lisen: HJÄLP!!!!!
 
Ja djur å barn asså!!!
 
 
 
Nu när mitt hår är kortare så är det sjuuuuukt sjuuukt lockigt, speciellt i nacken och ska ja platta det så får jag nästa planera in det i god tid och ibland anpassa väckarklockan.
Tips på bra stylingprodukter mottages.
Gärna nått som hjälper håret att hålla sig platt.
 
 
Har en ny Edblad ring =)
Village!
Hur söt som hellst med små hus som står upp på ringen
349:-
och 50kr går till SOS barnbyar
 
 
Morfar har opererat sitt knä och tar stöd från en gåstol hemma. Va då gå stol??? D e e ju ett rymdskepp, sa Sune!!! Håll i er Mormor och Moffa!!!
 
Februari månad ÄR fattig..... Sune sa flera ggr under dagen: Mamma du har en pytatis! Ehh ok? tänkte inte mer på det. Sen när jag slängde mig i soffan och la fossingarna i högläge. Klämde Sune mig på foten och visa ett hål där ena lille tossen stack ut. Mamma du en HAR en pytatis. Ooopps!!!! Det är nått farmor har lärt honom. Farfar har nog ofta småpotatis =)
 
 
 
Eddie goes King Julian
I like to move it, move it!!!
 
 
 
VA? har ni inte sett Madagaskar filmerna??? Skäms på er!!!!
 
0 kommentarer