www.handlakryddor.nu

 
 
Jag syster och mor cykla till Hantverksmässan i Båstad idag.
Ett måste för mig varje sommar!
 
Och som vanligt fick jag en massa gott med mig hem.
 
Kryddor!
 
 

Midnattskryddan

Tomat, persilja, oregano, basilika, lök, vitlök, medelhavssalt.

 

Denna slängde jag ikväll på potatisen och så in i ugnen

 

 
och sedan köpte jag mer av deras....
 
...

Örtsalt

Persilja, oregano, mejram, basilika, salvia, libbsticka, morot, havssalt och vitlök.

LOVE IT!!!

Blanda den med olivolja, vitvinsvinäger och lite flytande honung

och häll över salladen!

 


Med mig hem fick jag också härlig ekologisk body lotion från EKODERM

underbart ljuvlig, inga konstigheter och så luktar den svagt sockerkaka!

Hurra för att det är pumpflaska!

 

 

Hantverksmässan 2013 var bättre än någonsin.

Vädret var stålande, Riccardos glassbil var där (OMG va deras glass e gooooood!!!!)

men framför allt tyckte jag där var lite nya saker detta år och lite unga hantverkare också.

KUL!

Jag köpte ju givetvis en helgbiljett så jag hänger där säkert imorgon med =)

 

 

 

0 kommentarer