Försök inte lura mig gosse!



Började ju jobba igen i måndags efter typ 1,5 års uppehåll ....  Vilken omställning och vilken kaos i håvet!

Tisdags morse tänkte ja träna grit cardio innan jobb. 6-6:30 Sjukt snålt om tid men det måste gå!
Hej o ivej å sen hem högröd å dränkt i svett 
och 15 min till å duscha å byta om tills bussen behöver rulla.....

men ja kom bara in genom hallen efter träningen å möts av en stig utav rosenblad, en stig av rosenblad som ledde till vår altan!
Där står en lapp att ja ska komma ut i växthuset.
Fatta nada å var nästan lite sur.... ja har ju svinbråttom var allt som snurra i skallen.
Småsprang ut i växthuset där fanns ännu mer rosenblad och mitt i det stod han. "Vad håller du på med? Jag måste ju köra skolor!!!"
 Nä det behöver du inte, pappa tar det! 

Sen säger han en massa fint, går ner på knä och håller fram den finaste ringen ja sett
å där står ja svettig, äcklig, högröd i en blandning av asgarv och stortjut å säger JA!!! 


Anade inte nått!!! Å jag anar allt!!! 

Men 6:45 en tisdag morgon!😂 Det e det som krävs för att göra mig riktigt överraskad! ✌🏼



3 kommentarer
Annika

Fina ni är, så fantastiskt härligt. Stort grattis ni!! 😍😘

FridaG

Äntligen! 💕STORT GRATTIS!!! 💕Kram

Maria

Så underbart! Stort grattis!!!