Önskelistan thotausenfifftin! đŸ€‘

Tiden rusar ivÀg Ä snart Àr det min dag!


👟 Jag tokĂ€lskar sneakers och man kan inte ha för mĂ„nga!!!!! Nu önskas ett par med lite mörkare höstliga fĂ€rger.
Footish brukar ha grymt utbud

🌮 sjĂ€lvklart Ă€r drömresan med pĂ„ listan
Söderhavet, Medelhavet, trĂ€ningsresa inte sĂ„ noga .....đŸ€”
men jag vill helst inte ha en kryssning eller en bussresa ....

💡 en lightbox

đŸ’ȘđŸœ ett nytt trĂ€ningsarmband Ă„ dĂ„ gĂ€rna ett fitbit charge hr i svart

đŸ€‘ pengar pengar Ă„ pengar

🛍 presentkort hos electa, hm, soda, house of Belle, Patriks prylar, flora 

🖌 mĂ„larbok för vuxna 
gÀrna den "Hemliga trÀdgÄrden"

đŸ‹đŸŒ ett par nya TrĂ€ningstights 
Ett par aimns och Àven dessa outdoor frÄn HM




ja men det var nog allt.....för nu! 



1 kommentar
Anonym

Jag gillar dig!! Du Àr nog den enda jag kÀnner som hade svarat pÄ frÄgan "vad önskar du dig i födelsedags present?" Jag gillar svar....
hoppas du fÄr nÄgot pÄ din önskelista. Kram och grattis Johanna L

Svar: 😂 Det finns alltid nĂ„tt att önska sig, hade ju varit sorligt annars!! Man fĂ„r ju inte sluta drömma Ă„ hoppas! Tack snĂ€lla! Kram T
Tilda