8 veckor har gått

Ja det är redan 8 veckor sedan jag låg på operationsbordet.
Ett noga å flerårigt funderande blev ändå som ganska impulsivt beslut.
Jag hittade trygga händer å gav mig en lavett å sa sluta gnäll å gör nått åt det medans du kan.
Så jag gjorde en bröstförminskning, det var inte så farligt och det blev sååå bra.

Jag har insett att ja inte är ensam om att vilja operera brösten. Det har blivit väldigt vanligt. Ändå har ja skämts massor över att vilja göra det men nu är ja bara stolt å sjukt nöjd att ja tog tag i det.

Flera har frågat å varit nyfikna å jag svarar med glädje om ni har funderingar.

Hejdå gamla spegelbilden!
Å bye bye special bh:ar, jag ska elda upp er å dansa å studsa bara för att ja kan!!!
Å varsågod axlar å rygg, nu får ni det lättare 🙏🏼👊🏼

1 kommentar
Annika

Heja dig! Massor med kramar ❤️