Of the list ✔️

 
 
För mig var 2015 ganska crappy
därför är jag så glad att ja sitter och svär å svettas och klipper ihop en massa roliga filmsnuttar på en massa stojjiga saker vi hittar på. Remember the good things lixom
För allt var ju inte bu och bä men året började med 3 månaders penicilin, sedan en grym influensa men det som gnagde mig mest av allt var nog all tiden ensam.
För Karlsson och jobbet blev det förändringar och förstoringar och det gick toppen
men med det blev det många utlandsresor och mycket tid ifrån varandra.
Kände mig oftast låst, isolerad, jävligt ensam, pank, trött, arg, bitter 
och värst av allt att jag kände mig som en dålig mamma.
 
Detta året blir inte bättre men ja tänkte göra något gott ur det.
 
Jag ska bocka av en grej från Bucket listan.....nja ....två med bröllopet! =)
 ✔️✔️
Jag har drömt om detta sååå länge och nu ska jag.... är sjukt förväntasfull och nervös!
Superbra för då skjuter ja lite på bröllopsnerverna!
mer info kommer visas här en,två ,tre........gånger!
 
 
0 kommentarer