mer detaljer

 
 
Tårtorna dekorerades även med Rosenskära som jag sått i min trädgård.
Och utanför kyrkan kastades torkade pionblad i rosa och vita toner och även dom kom från min trädgård
men även syrran och grannen bidrog med blad för det gick åt en del.
Det är enkelt att torka blad i ugn men
det varma maj gjorde det ännu enklare att bara lägga ut bladen i växthuset och dom torka på två dagar.
 
Mintgrönt presentpapper från Lagerhaus rullades till strutar.
Små rosa organzapåsar med rosa confetti och såpbubblor delades också ut utanför kyrkan.
Såpbubblor beställde jag på ebay. 100st för 150kr och confetti köpte jag på Cirkusfabriken i Höganäs.
Oraganza påsarna hittades även dom på ebay. 50 st för 15kr och gratis frakt mä!
Tipp topp!
 
 
 
 
 
Redan på Save the Date-korten syntes vår "logga" och det kom åter på inbjudan och sen syntes
dom lite här och var på bröllopet med.
 
 
bröllopsdekorationer bröllopsdiy confetti diy gör det själv strutar tags torkade pioner
0 kommentarer