Alla vägar bär till Rom

 
 
När jag vaknar hemma i min säng på bröllopsdagen kommer mina tärnor in med paket från min blivande man.
Jag får direkt känslan att japp jag kommer få parfymen jag önskat.
Och visst var det d!
Är superdålig på parfym men tänkte att det är ju en ultimat morgongåva och varje gång jag använder den sår ger doften mig minnen från bröllopsdagen!
Älskar den!
 
I paketet fanns även flaskan i miniatyr, samt lotion och duschkräm och syrran säger att du ska packa ner det i denna här.... och så går hon och hämtar en stor resväska.
Jag öppnar och där i ligger biljetter till ROM.
 
Ja fatta nada och var väääligt chockad och överraskad!!!
Han hade lyckats hemlighålla en bröllopsresa!
 
Så vi gifte oss lördagen och tidigt på måndagen åkte vi till flygplatsen och sedan hade vi en fantastisk tid i Rom med mycket värme, långa vandringar och massa god mat och vin! MASSA!!!
Att bara komma iväg vi två och prata och varva ner efter den hektiska tiden och tala igenom minnen och vad som igentligen hände den där fantastiska intensiva bubblande bröllopsdagen!!!
 
Är ännu helt överväldigad av denna morgongåva och jag ska inte skriva så mycket mer för det här är min största bildbomb ever =) 
 
I övrigt...ÅK TILL ROM!!!
 
eller gift dig med en världens bästa Karlsson!
 
=)
 
 
 
PS parfymen jag önskar å fick....
Den Italienska Missoni!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
honeymoon rom rome smekmånad trastevere via flavia
0 kommentarer