Bröllopsdag!

Vi som inte skulle göra nått särskilt men strax innan 16:00 ringer min äkta make å säger att vi ska ut å cykla.
Oki....?
(null)
45 min senare så är ja klar, knäpper hjälmen och försöker lära mig svärmors elcykel.
Sikken grej med elcykel. Sjukt kul!
Och otroligt tacksamt för som det blåste i våra öppna landskap.

Utan en aning om vart jag skulle trampa vi intensivt i motvind rakt ut till havet.
Dela en flaska Prosecco, njöt, skratta å lapa sol.
Vidare mot Strandhotellet i Mellbystrand för en fördrink.
Och sedan vidare mot Delfinen för deras mumsiga asiatiska tapasbricka och sedan himmelsk goda musslor i kokosmjölk samt ett gäng räkor till.
Dom kan verkligen sätta smaker!!!

Sedan trampa vi till The Golden Pearl och tog en kaffedrink. Den Mexicanska är helt i min smak!
Vi var inte helt klara efter det utan vi styrde mot en av Karlssons bestmans och bjöds på trevligt sällskap och en dricka i solnedgång.

En runda på ca 3 mil. Otroligt smidigt med elcykel. 
Dock blir inte förbränningen den samma och med all god mat å dricka så sprack Tilda’s fina kjol på hemvägen.
Delad dragkedja och med high waist kom den varken upp eller ner.
Det slutande med att herr fick klippa upp den med en tång 🙈😂

2 år tidigare vaskade vi en flaska champagne över brudklänningen efter att jag råkat få rödvin på den.
😂
Efter att nattat pojkarna blev det ett dopp i koppen, helt tyst å vindstilla!

En magisk dag!
Kan inte önska mig mer!

Vi är så världsbäst på att hitta på grejer.

Tror det blir så då vi ofta sliter på varsitt håll, är ifrån varandra i perioder , oftast tufft å ensamt och vi aldrig har det här med lediga helger eller planerade semestrar.
Vi uppskattar varandra så, vi pratar, vi stöttar och visar kärlek!
Varje ledig stund tillsammans är kvalité!
Älskar att leva livet med Karlsson. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)




Asiatisk tapasbricka Delfinen Mellbystrand Hökafältet Lagaoset Mellbystrand Strandhotellet The Golden Pearl Tur i kärlek Turista hemma
0 kommentarer