Ängelholm levererar igen!

Gillar du burgare och schysst stil! SKA du besöka ROST i Ängelholm.

Härligt hak, avslappnad rockig stil. Glädjesprudlande personal, himmelska hamburgare. Något av det godaste jag ätit!

Min var med citrongräs, mango koriander! Jättegod! Herr Karlsson tog en med portabello och han var grymt nöjd.
Sötpotatispommes med tryffelmajjo till - ett måste!

(null)


Är grymt imponerad av mig själv att jag kunde motstå deras fantastiskt fina milkshakes som fullkomligt matades ut! 
Dom såg sååååå goda ut, tror på riktigt ja dreglade lite.

OBS! Måste ju tilläggas att köksmästaren har varit med i dessermästarna....tror han kom 2:a!
Det förklarade ju dom makalösa smakkombinationerna och varför ja var tårögd över några shakes.


Min favoritrestaurang all time ligger vägg i vägg. Casa Mia! Italiensk pärla!!! Och deras bakgård är som en resa utomlands!!! 

Ni bara måste måste MÅSTE besöka dessa två ställen! 

Tilltalar inte detta så är buffén på Yazhou mättande! Här finns det sushi, nudlar, dumplings, vårrullar. Att plocka ihop och lämna in sin tallrik för tillagning rekommenderas! Man äter så mycket gott! Sen finns det såklart glass och godsaker på buffén med! Kidsen trivs superbra hör!
Ängelholm är en mycket mysig stad som är värd många besök!
Rost casa Mia casa mia Ängelholm rost Ängelholm Ängelholm
1 kommentar
Therese

Vilken tur man bor i Ängelholm🤗

Svar: Lyllo er!!! 😋😃
Tilda