mini semester

Jag klarade det o lite till!!! Hantverksmässan 2010 är avverkad!
 Mkt nöjd med dagen.
Jag fick min Riccardo glass, det blev choklad och nougat glass. Mums!
Köpt örtkryddad älgkorv. Såå gott att skiva upp o äta till en kall alcofri Carlsberg.
En body blev det oxå :

 

www.woops.se

Kom ju på att jag har inte köpt ngn liten nalle att ha med till BB, totalt onödigt men jag blev kär.



Handgjord i frotté och lätt att tvätta. Lillefot kommer få den med rött hjärta och dom andra två har fått flytta hem till kusinerna Ellen och Agnes.

Köpte en lott och vann presentkort på 100kr till att använda på området och jag visste direkt vad jag skulle slå till på. Denna gosiga babyfilt var given:





Sen som varje år köper vi naturgodis i mängder.
Brända mandlar,  yoghurt bananchips, gräddmandel, kanelmandel, wasabiärtor och nötter,
mexicanos, chili ricecrackers och gojibär.

Utöver detta så fick jag en massa ideér med mig hem och svullna vrister osså ;)
Men det var inte hela dagen utan vi gav oss vidare men mer om det i nästa inslag.



 

0 kommentarer