För 10år sedan....

..firande jag nyår med de flesta i detta fantastiska gäng!
 


Fira å fira..vi jobba å slet som djur men hade the time of our life! Min vapendragare i den bästaste största personal bungalown skulle stuva in sig i idag i våran kåk tillsammans med sin fina familj.... Men pga av sjukdom har vi fått ställa in! 😢
Det kommer fler gånger!
För 10år sedan träffades vi å hade sjuka 6 månader ihop på en liten liten ö. Livet är så annorlunda nu men vi håller kontakten å då å då träffas vi.
Det är kanske 2014 som bjuder på den stora återträffen!!! 
3 kommentarer
CarinaLou

Åh jag blir alldeles tårögd! Det var så galet och så härligt! D ligger fortfarande med 39 grader trots tredje dagen på penicillin så det var rätt beslut men åh vad jag grämer mig! Vi hittar ett nytt tillfälle snart! Kärlek!

CarinaLou

Åh jag blir alldeles tårögd! Det var så galet och så härligt! D ligger fortfarande med 39 grader trots tredje dagen på penicillin så det var rätt beslut men åh vad jag grämer mig! Vi hittar ett nytt tillfälle snart! Kärlek!

CarinaLou

Åh jag blir alldeles tårögd! Det var så galet och så härligt! D ligger fortfarande med 39 grader trots tredje dagen på penicillin så det var rätt beslut men åh vad jag grämer mig! Vi hittar ett nytt tillfälle snart! Kärlek!