Mammas små änglar....

 
 
....som kramas hej då innan förskola/skola och har ett glatt återseende vid dagens slut.
... som håller handen och hjälper varandra.
.. leker och bygger och håller t.o.m. varandra sällskap på toabesök.
...som alltid vill sova över på Sune rum varenda helg.
 
Jag tänkte att denna sommaren skulle vara frid och fröjd. 
Det skulle vara sol och glada dagar då pappa jobbar en del och jag själv tänkte klara mina kontorsuppgifter med gullungarna hemma i 10 veckor.
 
 
 
Det gick ju åt helvete!
Låt dig inte luras av deras oskyldighet på bilden.
 
Helt chockad!
Dom bråkar från dag 1 på lovet.
Mamma mamma mamma mamma mamma MAMMA!!!!!!!!!!
Tjat, gnat, bråk och tet.
 
Asså jag har gjort en massa försök att åka iväg på olika utflykter och happenings med jag e helt slut efter.
Att ta jobbsamtal och beställningar är totalt omöjligt.
OMG vilka monster dom ÄÄÄÄRRRR!!!
 
Mamma, Sune gjorde så!
Mamma, Ebbot gjorde si!
 
 
Nästa sommar blir det läger....eller militärskola!
 
 
1 kommentar
Anonym

😬🙈❤/Annika