Dag 13 av 30 dagar

Den här veckan

.. har nyss börjat och går alldeles för fort!!!

Det är sååå mycket å göra. Julen närmar sig, dopet närmar sig å det ska göras julkort, bakas, städas, handlas och som vanligt va f-n ska jag ha på mig!!!
Karlsson jobbar ännu 7 dgr i veckan å på ngt konstigt sätt ska han jobba ännu mer nu innan jul.

Så allt kräver noga planering och mycket pussel.
Långa "att göra" - listor.

men jag SKA lyckas och på vägen dit så ska vi njuta å ändå ha mysiga dagar
Det som inte hinns me, hinns inte me!

Har varit iväg hela dagen å bl.a. varit på IKEA, har haft jättekul å Sune är en ängel.
Just nu är jag helt slut i både huvud och kropp.
Alla intryck, folk å sorl, shoppande och vandrande å inte minst kylan har tömt mig på all energi.
Nu blir det sängen bums, imorgon är det nästa dag på denna vecka.

0 kommentarer