Tack för oss







Kära bloggvänner!

Det är nog dags att avsluta denna blogg.
Har funderat på det länge och bygga-hus-bloggen blev bebis-bloggen och sedan fixa trädgård-bloggen och just nu har jag inga stora projekt på gång...
=)
En massa andra planer och tiden räcker inte riktigt till och jag har svårt att underhålla er och göra denna blogg intressant och inspirerande.



Sidan kommer ligga kvar ifall någon vill in å kika på recept eller ngt annat och ifall jag ångrar mig en dag.


Tack å hej leverpastej!!!


11 kommentarer
josefin

Ogilla!!

piccolacasa

Meeeeeeeen! Neeeeeeeej! Fan vad jag kommer sakna dig! Trodde du tänkte starta en ny, stod ju en annan adress när du la en kommentar hos mig innan. Och jag säger bara en sak, blogga med iPhonen. Att sitta och blogga vid datorn hade jag aldrig haft tid med.

Hur som helst, tack för denna tiden! Är så glad att vi fick kontakt igen!

Stor kram lilla Babba!

Emma

OGILLA MYCKET!!!! Puss & kram Emma

Ylva m flock

Synd! Men det har varit roligt att få ha följt vardagen i bilder och ord!!! =)

K. Stamberg

Men nej vad tråkigt! :(

CarinaLou

Hoppas du ändrar dig riktigt snart! Kramar från oss

Johanna Liljeroth

Neeeejjjjjj!!!!

Fy vad tråkigt att du känner så, jag vill att du fortsätter och hoppas du ändrar dig snart!!!!



Kram kram

Anna Larsson

Men nej vad tråkigt Tilda! Har varit jättekul att läsa din blogg med allt från hus och bebis till trädgård och annat pyssel. Du har verkligen inspirerat! Håller tummarna för att du börjar skriva snart igen =) Kram

Tina

Nej vad tråkigt :/

Elin

Håller med föregående! Jätte tråkigt, hoppas att du inom snar framtid ändrar dig! kram

Marlen

Nej!! du kan itne lägga ner bloggen!!! Då kan jag ju inte följa den och skratta åt alla söta klipp med Sune. tycker du skriver så bra!!!!