Återbesök

Både igår och idag har ja besökt Ängelholm .... Igen.... :) gårdagen var en lugn stund i staden. Vandring längst kanalen, litta lunch, litta shopping, snick snacka med folk å så. Idag var schemat tightare men ack så kul. Haka på barnen in på järnvägsmuseet å fylldes av tågens historia. Mmmm detta börja likna en reseguide men museet kan ja rekommendera varmt de osså. :) denna vecka går till historien för min del. Kört buss hitan ditan upp å ner fram å tillbaka, sen efter 9h jobb har ja jobbat ett par timmar med foton å sen ska ja tom jobba natt å sen upp å jobba igen.....Mina 3 jobb har högsäsong samtidigt.....Sen ska ju den övriga vardagen överleva.... Barn, hus, trädgård, tvätt, städ, hund. Fy tusan va det ser ut hemma. Trött så ja ville gråta slök ja en kaffelatte vid hemkomsten bara för att få energi till att städa badrummet som var: äckligt. Var sak har sin plats och ordning å reda lös med sin frånvaro: fiii fän. I went wild med tomteskur. Ahh nu känns allt mkt bättre men ja tror ja åker på ett välförtjänt spa, ska banne mig boka så det verkligen blir av. Känner att de jädrans kaffet verkar ännu. Pigg som en lärka å skriver gör ja ännu.... Brukar inte skriva några långa inlägg.... Hmm inte likt mig... Måste lägga in en bild: Staden förvånar mig med sin vackra natur och hur snyggt å prydligt dom underhåller allt. Ängelholm, see you soon ;)

1 kommentar
Piccolacasa

Visst är det fint där! Många mysiga affärer och tapasstället i gränden - mmmm!