va gör ja nu?

 
börja jobba  07 imorse å jobba sen till 18 
Kom hem å då skulle killarna ha "Killar kan"
Va de innebar idag var att duon skulle på hockey!
"Mamma kanske vill följa med" sa Karlsson
Sune sa "Nä hon ska stanna hemma å laga mat"
 Tuffa lilla 3 åring!
ye ye mamma ska inte laga nån mat
mamma ska nog passa på å hitta på nått skoj.....
 
börja kolla vännerlistan å tänkte vem kan tänkas hitta på nått impulsivt
ingen kunde...då menar ja alla två kontaktade!!! 
ja vem har lixom inte påbörjat nått efter halv sju
 
 
satte mig och jobba lite till, nämligen redigera bröllopsbilder och lyssna på morgonpasset reprisen
med Anders Jansson och åt konservburkssoppa
Sen spela ja hög musik och gjorde hemmagjord chokladmousse.
 
Nu brer ja ut mig i soffan, bloggar å småsneglar på idol.
Huset e ändå läskigt tyst! 
Seriöst! är det nån i närheten som helt ärligt skulle vilja ha ett impulsivt sms (utan att bli rädd)  om att hitta på nått med moi nångång
så sign up.
 
För ja har en depp dag å tänker, "Vem vill umgås med mig?"
Imorgon ska ja iaf jobba hyffsat normala arbetstider
och sen ska ja laga mat :) 
 
6 kommentarer
Anna

Jag är på! knacka bara på vettja! :)

/din-nästan-granne Anna

Svar: yay!!! jättegärna! Tack Anna! ❤
Tilda

Linnea

Tilda! Jag är bäst på impuls hittepå/häng/whatever bara vara!:) hör av dig vilken tid som helst på dygnet..om du vill såklart=)

Svar: Hurra! Va kul! Ja hör absolut av mig! Tack! :)
Tilda

Ida

Samma här:) det är bara o höra av dig! Alltid kul att umgås med nytt folk:) pangan får ta Alvin så kan vi åka på äventyr!:)
Kram ida

Svar: ha ha de låter ju toppen! Jättekul Ida!!! Kram!
Tilda

Annika

Vem vill INTE umgås med fina Tilda!? Shopping/höstfotografering i Götet Borde planeras in. :) Kramar

Svar: JA ....är du oxå ledig höstlovet??? ;) bamsekram till dig Annika
Tilda

Emmelie

Meen jag går ju hemma hela dagarna med mina ongar. Och en man som alltid jobbar kvällar så är jag ensam mest hela tiden:(
Hörde att du träffade min svägerska, Emils fru Ninni, på bröllopet.:) Verkar som det var en skojig kväll! Kram på dig!

Svar: Hej! ja vi satt vid samma bord! Jätteskoj å träffa dem! Du det låter ju lite som mitt liv ;) absolut att vi kan va gräsänkor ihop :) Kram!
Tilda

Ylva

Ses gärna!!! Hemma mycket och J jobbar/pluggar några kvällar varje vecka.