Tittar ni på webbisar???

Gör inte det!
Ja e hemma! 
Vet inte varför ja ler på bilden !?!?!
😳
Det e ganska påklistrat! 
I'm bored!

Har förkänningar å har trott i flera 
kvällar nu att "inatt åker vi in" 
Vaknar på morgon å känner inget! 
Snuvad varje gång! 

Sportlovs zonen är passerad, snart kommer nästa period då ja inte vill hamna på BB
Midsommarbarnen börjar ploppa ut nästa vecka, de kan bli trångt på BB,  å ett hektiskt BB....har varit med om de förr... 🙈
Är inte sugen på att föda en monsterbebis heller. 




4 kommentarer
LisaLou

Stay strong. Snart, snart!!
Kram

FridaG

Japp, tittar på webbisar! ;)
Har för mig att det var idag jag gissade på att en liten tjej skulle komma! Drick lite av det där te: et!!! :)
Tänker på dig!
Kram

Svar: Tack snälla Frida! Det blir en stor kopp idag :) Kram!
Tilda

FridaG

Japp, tittar på webbisar! ;)
Har för mig att det var idag jag gissade på att en liten tjej skulle komma! Drick lite av det där te: et!!! :)
Tänker på dig!
Kram

Therese

Spännande.:) jag tror det blir en tösabit.