Still going strong!!!

 
Jefla vilken bra dag jag haft!!
=)
 
Det började igentligen igår kväll.
Vi kura ner oss i sängen och titta på Johan Glans.
Asså jag skratta....
Jag skratta något extremt!!!
 
Har en tendens att få utbrott ibland så man vet inte om jag skriker och storgråter eller om jag skrattar hysterisk, vet knappt själv i det läget.
Karlsson blev lite lätt orolig för mig och vi fick pausa så jag kunde hämta mig igen.
Sådana hära attacker är inte lätta med den lungkapacitet jag har nu.
Det var något om konfirmation och grejer och det brast för mig fullständigt!!!
 
Sen hela dagen idag har jag haft ett ös i kroppen så jag har gjort mer idag än sammanlagt på två veckor....
Kört bil, varit på apoteket, hälsat på jobbet, träffat på en massa folk, handlat, gått till dagis, haft kompis med barn över på fika och bjöd på nybakta släta bullar.
Nu sitter jag här.....JA JAG SITTER ÄNNU!!!!
Helt otroligt!!!
 
Barnmorskan har tryckt och ruckat och nja Lill Ze är nääääässtan fixerad!!!
Min mage samt bebis hjärtslag låg på exakt samma som Sune i denna vecka!!!
 sf 34cm och hjärtslagen på 138


Ja kan vara jättedålig imorgon, men skit samma, jag mår JÄTTEBRA idag!
Har köpt mig  hallonbladste vilket sägs kunna starta en förlossning.
Barnmorskan sa att det är värt och testa, oavsett så gör det bara nytta för kroppen och livmodern.
Ni kan läsa om det HÄR: http://www.svenskhalsokost.se/produkter/hallonblad?gclid=CMzM9vjAprwCFeQGcwodMSUAhg
 
Vissa har det faktiskt funkat på, nu är det bara frågan när jag vågar testa och dricka detta.... ska kanske se till å Karlsson hemma och barnvakt redo... man vet ju inte effekten!!!



1 kommentar
Lina

Vad skönt att känna sig lite piggare. Brukar man inte göra det när det är förlossning på G? ;-) Vilken vecka är du i? Du ser väldigt pigg ut i alla fall. Fuskigt att vissa får vara så snygg i slutet av graviditeten ;-)

Svar: Man kan ju hoppas :) Jag är i vecka 37 nu så det hade varit nice om sista tiden fortsätter såhär bra. Bilden är ca 4 veckor gammal och vi fixar oss inför fest och jag har MASSA smink på mig. Verkligheten är att ja är grå å genomskinlig ;) Tack ändå!
Tilda