Berlin

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
'
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min man (älskar att kunna säga/skriva det)
är ofta i Europas städer och jag sköter ofta pappersarbetet runtomkring men sällan besöker vi tillsammans.
Men för några veckor sedan tog vi bilen ner till Berlin. Och min man (tihi) har snurrat runt mycket på Berlins gator och sitter inne med en hel del kunskaper om denna stad.
Så otroligt skönt att bara släppa allt och haka på lixom.
Mars månad i Berlin bjöd på fantastisk värme jämfört med Sverige.
Helt underbart att sitta i t-shirt och dricka vin i den skarpa solen.
 
 
Vi fick underbara dagar med en massa steg, mycket avkoppling ( sov otroligt gött i Berlin) och en många fina minnen.
Tack Oskar och Tina för att ni haka på. =)
 
 
 
Mina favoriter i Berlin blev:
 
* översta våninger i Ka de we
 
* Bikini Berlin
 
* Ampelmann Restaurang ( nära Monbijou Park )
där jag åt den fantastiska tapas tallriken som syns på en av bilderna.
0 kommentarer