Zillertal, Österrike

 
 
 
Jag gillar inte kallt, höga höjder och mycket fart.
Jag älskar solsemester!
 
Den årliga bussturen han kör och drar med Sune på är alltid fullbokad. Men i sista stund blev två tvugna att hoppa av. Efter mycket velande hoppade jag och Ebbot på.
Alla överlyckliga men jag mycket skeptisk.
Har ju nada erfarenhet av allt vad detta innebär.
 
Hatar att min man har rätt, skidsemester i alperna var ju svinkul.
Ett fel hade han dock...det var ingen hälsoresa.
 
Men ja gillar varm choklad i solen under blå blå himmel.
Stora öl, Glühwein, fantastiska soppor, Knödel, afterskii, tossa runt i underställ och nja kanske kanske är det lite kul att åka skidor också.
 
Stort tack till alla underbara roliga prickar som var med på resan! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
0 kommentarer