Det som blev över

Nu har vi bott här i en månad och tiden bara springer iväg och med det fina vädret känns det som man är på semester.

Dom andra 2 sovrummen håller vi dörren stängd till. Det ena är fullt av verktyg och resten från bygg tiden och det andra är fullt av saker från förr, saker som vi hade innan och hållt nedpackade och inte har hyllor till just nu och vissa saker gör sig bara inte hos oss längre.

Vill ta tag i dessa rummen nu men vet inte vad jag ska hitta på. Ett av dom (det stora) får bli slit o släng sakerna, bokhyllor m.m och det andra hade varit fint och gjort iordning för gäster.

Och bordet i förra inlägget vill jag ha som ett skrivbord men var ska jag ha det. Köket ?...... Gästrummet?...... eller slit o slängrummet?



         

lilla och stora
gästrum och slit o släng
5 kommentarer
Malin Inspiration&design

Tilda; Visst är den fin?! :) Tyvärr har jag ingen färgkod men du kan ju alltid vända dig till Beckers och fråga om färgkoden på den blå färgen som har målade moln på sig. :) Lycka till!!

Louise

sv: Den passar inte på mig heller, skulle velat ha den längre.

Tessilessan

Blir så grymt imponerad av händiga människor!

Anonym

sv. haha tack :D

Natthakan

Sv. Tack ! :D