Dag 12 av 30 dagar

I min handväska



 

Jag har aldrig riktigt funkat med handväska utan jag har en som varit min i nja 4 år snart.
Märket är Malling Mikai
Har fått många fina komplimanger för den men nu hänger den mest på hatthyllan.
Som mamma så är det ju skötväskan som hägrar, men ibland så klarar vi oss med Kånken mini.
Innehållet då?



Standard i handväskan är en massa cerat och läppglans.
Måste ha extra hårsnodd o klämma.
Nagelfil o panodil.
Bläckpenna å block
Bajspåsar!!!
Plånbok å mobil
Är det mini Kånken så kan vi plussa på:



näsdukar, reflex
regnponcho, tygkasse ifall jag ska inom mataffären å köpa mjölk
Desinfektionsvåtservetter
Typiskt mig..bra o ha grejer!

Är det nu skip hop skötväskan på axeln så blir listan lååång
tvättlappar i frotté
våtservetter
extrakläder till Sune
extra tröja till mig (ifall en kräkolycka skulle ske)
hälsokort
dregglisar
solbrillor
blöjor
underlägg ifall man ska byta blöja
handduk
lite leksaker till Sune
hundgodis...till Eddie
necessär till mig med bl.a. nursingpads
å så lite till







0 kommentarer