nyångad Sune

nääää inte skulle jag ångtvätta mitt lilla barn. Men efter ett träningspass för mig och en grötincident i håret på Sune så hoppa vi i plurret. Välbehövligt!!!

Klädseltvätten har vi lånat av ett annat bussföretag. Jag tror man kan hyra sånna maskiner...har googlat att Umeå å Boden erbjuder detta..... Hmmm jag kanske ska införskaffa en å sen hyra ut den =) 

Sune gillar å bada och hänger över kanten och slänger i alla sina badleksaker, fort går det också å e man inte vaksam så åker det ner mer än bara badleksaker.....rougeborste, handdukar m.m =)
Nytt för detta bad är den gröna badcapen. Köpt på Hemtex. Rea var det också! Lite stor kanske men tänk så länge den kan användas.
Han ser ut som Yoda när han travar runt i den! min Sune!!!
Nä som sagt jag skulle inte ångtvätta mitt barn...jag funderar starkt på att äta upp han =)





Eddie e nog liiite avundsjuk på den fina badcapen!



1 kommentar
jenny

Men herregud Tilda va go han är....man smäler ju när man ser er skatt. Och badcepen!!!! vill oxå ha!

Gott nytt år på er! Kram Jenny O Milion