wedding day

 
Jag är ALDRIG på bröllop...som gäst!
3 ggr i mitt liv som ja kan minnas.
Mina två systrars och min kära vän Carina´s bröllop.
Hur många bröllop jag varit på annars då..... har faktiskt tappat räkningen...
men ca 5ggr om året är ja med när folk säger JA 
 =)
 
Inte lika glammigt men ack så roligt!
Man får träffa mysiga människor, känna spänningen i luften, dela glädjetårar, och bli bubblig av kärlek!
Sen får man gå hem när allt e på topp å inte får man smaka på nån tårta =)
 
Idag är det dags igen, ut i skogen med gummistövlar på!
Supermysigt ska det bli!!!
Kanske får ni se en bild nån dag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2 kommentarer
Linda

Åhhh så fina bilder! De va en jätte fin dag. Längtar efter vår nu! Kram!

CarinaLou

Åh du är så duktig Tilda!
(på vårt bröllop fick du tårta!)

Svar: Oh ja ;) å en halv brudbukett med :)
Tilda