Det finns.... och så finns det...

 
När förvirringen är total så lär man känna sig själv lite bättre under denna planera-bröllop-resa.
 
Vissa saker har jag varit mycket noga med andra inte.
En del saker har man fått inse och ändra på och krypa till korset andra grejer har man gett sig fasiken på att såååå SKA det va!
 
Allt är valt av en betydelse och har en mening.
Maten, låtarna, drickan, kläderna, färgerna osv
Det här är vi!
Allt kan bindas ihop till en saga.
 
 
 
När jag tittat på klänningar och alla brudaccesoarer har jag bara skakat på huvudet och sagt nej, nej, vill inte!
som en tjurig unge! =)
Jävligt envis och kräsen! Men material, färger och detaljer tilltala mig inte alls. Jag titta och titta med såg inte.
 
Men jag har nu fixat det mesta.
En del är köpt men ändrat, en del har jag tillverkat själv. Något ska lånas.
Allt för att jag ska kunna vara mig själv och prinsessa samtidigt!
=)
 
En sak som var bestämt från dag ett var att jag INTE ville ha vita skor.
Jag tycker inte om vita finskor!
Några snygga såg jag ju men klackarna var minst 10 höga.... nähä det går INTE!
Stackars trampdynor!
 
Så bara några dagar efter frieriet i september 2015 sprang jag på dessa på rea.
Superfina och svagt guldiga med lagom klack, jag chansa.
Dom var så billiga så det gjorde inget ifall jag skulle springa på hotta vita senare. Men det har jag inte gjort!
 Sen hitta jag dekorationstejp i vääääldigt lik färg och en guldig tråd var igång.
 
Skorna dom kan nästan räknas som nått gammalt nu,
jag tänker definitivt dansa i dom innan och förhoppningsvis efter också.
Så jag förevigar dom nu med ett foto.
 
 
 
 
 
 
bröllop bröllopsskor goldwedding gylleneskor
0 kommentarer