Luciaformen

Luciaformen är en tävling som pågår under 12 veckor. ReFitness.se sätter ihop ett kost och träningsschema format efter dig.
Tävlingen avgörs genom röstning av dina före och efter bilder.

Men du väljer själv om du vill skicka in bilderna. Man kan alltså deltaga utan att vara med i tävlingen.

Varför gör jag detta?
Ha ha det undrar jag med. Jag hoppa på detta ganska impulsivt, typ i sista stund innan anmälningarna stängdes.

Tycker träning är kul. Men är ofta trött, äter superkasst och har dåligt med energi över till ett pass.
Tycker att jag har ett par kilo för mycket men är inte ute efter att bli smal. Jag ska vara kurvig ✌🏼😁🍑
Nä jag är ute efter att bli piggare, äta bättre och ha känslan av att vara stark.

Från att äta ibland två mål om dagen eller typ småäta konstant i stress eller bara vara sjukt kräsen och denna sommaren gick lätt överstyr. God mat, tapas, ostar och ätande i timmar dag efter dag.

Nu är det spikat schema. Allt vägs och urvalet av råvaror är mycket begränsat. 6 mål om dagen. Tillskott, BCAA, protein, kasein ja en massa nyheter i skafferiet hos mig.
Jag gör storkok och preppar matlådor.
Planera är A och O.

Träningen då?
Jo tack. Nu går jag inte mycket pass längre. Nu är det gymmet som hägrar. Men ett tabata försöker jag hinna med. Kör minst 5 pass i veckan. 

40 dagar har gått, 48 kvar.
Känner mig som en vinnare! 😃
Har aldrig gått på dieter eller liknande innan. Är så glad att jag fixar detta, samtidigt har jag aldrig ätit så mycket i hela mitt liv 😅

Kör detta till 99% 
När jag fuskar så är det typ som häromdagen. 
Matlådorna var slut, behövde nått snabbt. Då blev det laxfile. Inte ok. Jag får bara äta vit fisk. Men ändå ett rätt ok fusk ändå ✌🏼
Inte så att jag stoppar i mig massa godisar. 
Har inget sötsug alls! 🙏🏼
Är det kalas och fest så blir det fusk men tänker på vad jag stoppar i mig och låter det inte gå överstyr.

Är glad att nyfikenheten tog över och jag åkte med på detta tåg. Behövde en utmaning men framförallt en förändring! Man kan ju inte strunta i att äta.
Nu har jag börjat ta lunchrast t.om. 🎉

Efter halva tiden så känner jag mig inte alls svullen längre. Min hy är bättre. Har tappat 
7 cm i midjan och upptäcker nya muskler varje dag. Vågen går upp och ner pga av all träning. 
Känns kanon 💥💪🏼 (null)
När man ska åka iväg en dag 

(null)
Bok och penna i högsta hugg på andra hemmet.

(null)
Efter ett hemmapass när man skickar träningsbevis till sina Lou’s
kostschema luciaformen lusiaformen blogg reFitness träningsschema
0 kommentarer